sobota, 12 grudnia 2015

Byłam, zabawiłam , wróciłam...

Dzisiejszy dzień był szalony! A jeszcze się nie skończył xD
Otóż byłam w Escape Roomie Porwanie w Tkalni Zagadek (budynek NOTu) i było naprawdę fajnie. Jest zbudowany klimat i są zagadki na spostrzegawczość. Nie mogę zdradzić szczegółów odnośnie zadań ,w razie gdybyście chcieli się tam wybrać. Więcej tu było na spostrzegawczość ,niż rozumowanie. Powiem jednak ,że ja i moja drużyna przekroczyliśmy czas na wydostanie się z pułapki o dobre 10 minut , a i podpowiedzi mieliśmy kilka więcej niż powinniśmy mieć xD Chociaż biorąc pod uwagę to ,że to był nasz pierwszy raz (i to na poziomie dla doświadczonych) poszło nam całkiem dobrze :) 
Zaraz później bez chwili odpoczynku udaliśmy się pojeździć gokartami (już w zmniejszonym składzie ~dziewczyny zrezygnowały) na stadion, a później na Buforową. 
Jeżeli o mnie idzie to muszę powiedzieć ,że jestem zachwycona -no wiecie szybka jazda , dużo zakrętów , adrenalina ♡ Jednak bardziej podobało mi się na stadionie , było więcej przestrzeni , pojazdy były mniej wyczulone na dociskanie gazu i kierownica była wygodniejsza xD na Buforowej też było fajnie ale jak dla mnie ich gokarty były zbyt delikatne ,ty nawet nie czujesz ,że dotykasz gazu ,a gokart sam ci do przodu wybija , no i dodatkowo było tam straaaasznie dużo zakrętów (dla lajków za dużo) +kierownica ciężko chodziła , ale obsługa była naprawdę super miła i fajna. No i przystojna ;). Ogólnie był to mój pierwszy raz (wcześniej tylko quadami jeździłam) ,ale na pewno nie ostatni. Mój najszybszy czas na okrążenie (i na stadionie i na Buforowej) to minuta i trzynaście sekund.  Słabo ,ale następnym razem będzie lepiej ^^
No , a teraz jeszcze wybieramy się na łyżwy. Szczerze powiedziawszy kompletnie nie umiem jeździć na łyżwach. Ale będę miała tyłek poobijany xD przydałby się ktoś do rozmasowania. Żartuję oczywiście ,nie upadnę ,bo będę "jeździć" trzymając się bandy xD 
                                                              Trzymajcie kciuki i przeżywajcie przygody , KittyKat ☆


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Upraszcza się o dogłębne przemyślenie treści planowanego komentarza ,tak aby nie był on obraźliwy dla czytelników i autorki bloga :) Poza tym wszelkie dyskusje, pytania i uwagi BARDZO miłe widziane :)