poniedziałek, 7 grudnia 2015

Dosyć...

Wiecie co? Mam dość. Godzinę już siedzę nad nieudolnymi próbami dodania muzyki do bloga ,ale coś nie wychodzi i stwierdziłam ,że daję sobie z tym spokój. Jutro mam kartkówkę z postaci leków i się nie uczyłam przez to i szlag mnie trafia. 

Coraz bliżej święta ,a mikołajki już za nami. Na ulicach piękne ozdoby i w sklepach cudowne wystawy.  Polecam iść do Home & you. A jak ktoś jest z Wrocławia to na jarmark jeżeli jeszcze nie był. Czas pomyśleć o prezentach, dekoracjach i kartkach świątecznych.  Do następnego ;)

                                                             KittyKat, odmeldowuję się

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Upraszcza się o dogłębne przemyślenie treści planowanego komentarza ,tak aby nie był on obraźliwy dla czytelników i autorki bloga :) Poza tym wszelkie dyskusje, pytania i uwagi BARDZO miłe widziane :)