niedziela, 6 grudnia 2015

Ciężka choroba nieogarnięcia mózgowego... 

To już nawet nie jest skleroza. Nie wiem jak to jest ale zawsze o blogu przypominam sobie w momencie gdy nie mam możliwości zrobienia wpisu , a później każdy powód jest dobry jako wymówka ( już za późno, boli mnie głowa, nie mam teraz czasu, ale zaraz mama będzie dzwoniła). Trochę jak w małżeństwie tylko , że na szczęście blog nie pójdzie z kumplami na piwsko. Ani nie zdradzi. Chyba. A jakby co to wcale nie jestem przeciwnikiem instytucji małżeństwa ,po prostu coraz bardziej staję się cyniczna względem chłopców. Tak patrzę na doświadczenia moich koleżanek i robi mi się słabo czasami. Naprawdę.  No bo dobry Boże jak bardzo można być Drama Queen?Faceci to ciągłe oszustwa , wypady "żeby się odstresować" etc. ,a i Ona nie jest bez winy z tym ciągłym narzekaniem i obrażaniem się "na poważnie" tylko po to by za chwilę znów wymieniać z nim bakterie. Nie mam nic przeciwko szczerym parom ,takim które nie słodzą sobie na pokaz ale się wzajemnie wspierają.  Natomiast wybitną zdolność do zirytowania mnie posiadają te pary ,które lecą w ślinę na pokaz przy wszystkich. Dobrze ,że tacy sobie jeszcze mózgów nie wyssali. Dlatego nie rozumiem takich niewolniczo oddanych , wręcz uzależnionych lasek. Ani to im szczęśliwego życia nie da , ani nic ale te dalej pakują się w to gówno. A ja nawet nie wiem kiedy zeszłam na ten temat ,bo nie o tym miało być xD Jednak obiecuję wam ,że nigdy nie dostanę hormonalnego rozmiękczenia mózgu ~ no chyba ,że jakiś facet dosłownie powoli mnie z nóg lub w jakikolwiek sposób sprawi ,że serce będzie mi biło jak opętane ,a z nóg będę miała watę. (Najlepiej cukrową~kocham) Ale wątpię aby to miało stać się w najbliższej przyszłości ,gdyż jestem wygadaną babką. Na słodko pierdzącego fircyka o duszy poety rodem ze spalonego teatru nie polecę. Tak samo jak na gburowatego ,gruboskórnego neandertalczyka z pokaźnym mięśniem piwnym. Chcesz mnie obkupić prezentami? Cóż miłe , małe drobiazgi o sentymentalnym znaczeniu są mile widziane , jednak zasobny portfel pełen pieniędzy mamusi wsadź se w .... *yhmm* buty. Będziesz wyższy , może wtedy wzrostem zrównasz się ze swoim ego. Nie jestem na sprzedaż , mnie nie kupisz.
By the way ~ zbliża się wystawienie ocen , a co za tym idzie ogromny stres związany z poprawami ocen , no i mój pierwszy egzamin zawodowy się zbliża. *,* Strasznie mi to półrocze szybko zleciało.  A wam? :D 
Myślałam nad dodaniem posta z różnymi świątecznymi pomysłami, duperelami i problemami.  Co kupić? Jakie ozdoby? Coś słodkiego? Poza tym zaraz zaczniemy tyć na corocznym obżarstwie z bliskimi. Ale tym ostatnim się nie przejmujcie. Kobiety są bardziej narażone na przybieranie na wadze od facetów. A to dlatego ,że w organizmie kobiety jest więcej wody i trudniej się jej pozbyć ,przez co jesteśmy narażone na cellulit. Ponad to mamy mniejsze pęcherze ,co jest totalnie niepraktyczne. W końcu facet może załatwić potrzebę tam gdzie mu się żywnie podoba ,a kobieta nie.
No to do następnego ; D
                                                           Odmeldowuję się :) Sceptyczna i cyniczna ale zawsze Wasza KittyKat 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Upraszcza się o dogłębne przemyślenie treści planowanego komentarza ,tak aby nie był on obraźliwy dla czytelników i autorki bloga :) Poza tym wszelkie dyskusje, pytania i uwagi BARDZO miłe widziane :)