środa, 9 grudnia 2015

Świąteczne Czary Książkowe ♡ "W śnieżną noc"

Znalazłam cudowną książkę na święta. To w sumie zbiór trzech nie długich historii o miłości. Na początku byłam sceptycznie nastawiona ale przeczytałam i jestem Z.A.C.H.W.Y.C.O.N.A :D Nie opiszę wam jej , musicie ją przeczytać sami ~ niech przyjemność i ciepło w okół serca spłynie na was jak chłodna woda w upalny dzień :) No wiecie , to uczucie orzeźwienia i chęci do życia ;)
Książka w sam raz na zimny ,ciemny wieczór pod ukochaną kołdrą i z kubkiem kakao , lub kawy w ręku.  (Albo herbaty) :D 
A czy wy liczycie na jakiś świąteczny cud ,miłość albo pojednanie z kimś?  Ja bardzo bym chciała  to drugie. XD Chyba mi się udziela klimat świąt ♡ ☆ pamiętajcie ,że w święta WSZYSTKO jest możliwe. Jeżeli chcecie komuś wyznać miłość to jest to cudowna okazja na zebranie się w sobie! Warto się z kimś pogodzić, podczas świąt atmosfera może być milsza. Plus pamiętajcie o jemiole! Uważam ,że wszyscy powinniśmy mieć nadzieję i wspierać się nawzajem w odważnych decyzjach. Może nowa fryzura albo image? Łączmy swoje moce jedaj i dalej walczmy z własnymi słabościami , spełniajmy marzenia !!! ☆
         Przepraszam ,że tak krótko ale mam do nauczenia się chowu i hodowli kóz i drobiu. Także lecę. Papapapa
                                                        Odmeldowuję się , KittyKat ☆ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Upraszcza się o dogłębne przemyślenie treści planowanego komentarza ,tak aby nie był on obraźliwy dla czytelników i autorki bloga :) Poza tym wszelkie dyskusje, pytania i uwagi BARDZO miłe widziane :)